Dörd tələbə qızın irəli sürdüyü sosial biznes ideyası olan “Bilik zavodu “ Gürcüstan bankının dəstəyi ilə həyata keçirilən “ Social İmpact Hub” layihəsi çərçivəsində finala çıxıb. Bilik zavodunun əsas ideyası etnik azərbaycanlı kənd qadınları tərəfindən təbii kənd yağının istehsal edilməsini, eyni zamanda onların müxtəlif layihələrdə iştirak etməsini nəzərdə tutur. Bu ideyanın müəlliflərindən biri olan Gülgün Məmmədli qeyd edir ki, layihənin əsas sosial missiyası qadınlarının iqtisadi cəhətdən güclədirilməsi, həmçinin onların şəxsi və sosial inkişafına dəstək olmaqdır.
“Kənd qadınları Bilik zavodunda fəaliyyət göstərməklə maddi gəlirdən əlavə müxtəlif layihələrdə iştirak etmək fürsəti qazanacaqlar. Bunların arasında gürcü dili kursları, reproduktiv sağlamlıqla əlaqədar layihələr və digər sosial tədbirləri nəzərdə tutulub. Məqsədimiz kənd qadınlarının iqtiasadi və şəxsi inkişafına yol açmaq, onlara həyəcan və məqsəd dolu dünya yaratmaqdır,” – deyə Gülgün qeyd edir. Gülgünün sözlərinə görə bu ideya anası və qardaşı ilə bağda işləyərkən ağlına gəlib. Sosial biznes layihəsi olan Bilik zavodu üzərində hal-hazırda 4 gənc qız, Nuraia Məmmədli, Zülfiyyə Mustafayeva, Səma Həsənova və Gülgün Məmmədli, işləyir.
—————-
“ცოდნის ქარხანა” – სოციალური ბიზნეს იდეა სოფლად მცხოვრები ქალებისთვის
ოთხი სტუნდენტი გოგოს ინიციატივა, სოციალური ბიზნეს იდეა “ცოდნის ქარხანა” საქართველოს ბანკის მხარდაჭერით განხორციელებული პროექტის, Social İmpact Hub-ის, ფინალში გავიდა. “ცოდნის ქარხნის” მთავარი იდეა სოფლად მცხოვრები ქალების მიერ სახლის პირობებში კარაქის დამზადებას, ამასთანავე, ქალების სხვადასხვა სოციალურ აქტივობებში ჩაბმას ითვალისწინებს.
იდეის ერთ-ერთი ავტორის გულგუნ მამედლის თქმით, პროექტის მისიაა სოფლად მცხოვრები ქალების ეკონომიკურად და სოციალურად გაძლიერება და მათი განვითარების მხარდაჭერა.
“სოფლად მცხოვრები ქალები “ცოდნის ქარხანაში” მუშაობით არამხოლოდ შემოსავალს მიიღებენ, არამედ სხვადასხვა აქტივობებში ჩაებმებიან. ამაში იგულისხმება ქართული ენის შესწავლა, რეპროდუქციული ჯანმრთელობის შესახებ ინფორმაციის მიღება და სხვა მრავალი სოციალური აქტივობა.
“ჩვენი მიზანი სოფლად მცხოვრები ქალების განვითარების მხარდაჭერა და მათთვის გრძნობებითა და მიზნებით სავსე სამყაროს შექმნაა,”- ამბობს გიულგუნი. სოციალურ ბიზნეს იდეაზე “ცოდნის ქარხანაში” ამჟამად ოთხი გოგონა: ნურაია მამედლი, ზულფია მამედლი, სემა გასანოვა და გიულგუნ მამედლი მუშაობს.